Clientul poate returna in termen de 24 de ore produsele achizitionate de pe Site, in urmatoarele situatii:
Ambalajul prezinta deteriorari severe, cu exceptia produselor alimentare:
Produsele au fost livrate/ facturate gresit;
Produsele prezinta defecte de fabricatie;
Produsele nu respecta continutul mentionat in momentul Comenzii;
Produse cu defecte calitative.
Annes Muse poate sa refuze produsele returnate de catre Clientii sai, daca returul se incadreaza intr-unul din cazurile prevazute in continuare, fara ca acesta din urma sa poata pretinde daune-interese sau despagubiri:
In cazul inlocuirii Produsului achizitionat cu un alt Produs sau de un tip diferit,
In cazul in care Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (ex. in ambalajul original cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
In cazul in care aducerea la conformitate sau inlocuirea Produselor neconforme nu este posibila, rambursarea contravalorii Produselor respective se va face in termen de cel mult 24 de ore de la returnarea produsului neconform catre curier.
Orice sesizari sau reclamatii cu privire la o Comanda pot fi transmise prin urmatoarele modalitati:
– Prin email la adresa contact@annesmuse.ro
Criterii privind returnarea produselor
Produsele achizitionate de pe www.annesmuse.ro pot fi returnate in baza exercitarii dreptului de retragere in termen de 14 zile la data livrarii acestora cu conditia ca acestea sa nu fie deteriorate si sa aiba ambalajele intacte.
Produsele exceptate de la dreptul de retragere, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare sunt urmatoarele:
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
Produse care sunt folosite, purtate
Returnarea Comenzilor
In functie de optiunea de livrare aleasa la momentul plasarii Comenzii, pentru a returna o comanda, Clientii au urmatoarele posibilitati:
Prin curier. Pentru procesarea Comenzilor returnate prin curier, Clientii trebuie sa contacteze Serviciul de Relatii cu Clientii pentru procesarea returului si comunicarea nr. de AWB necesar pentru returnarea Comenzii.
Costurile aferente returnarii Comenzilor sunt in sarcina Clientului.